Organisationen 2018-11-23T08:06:29+00:00

ORGANISATIONEN

ADM. DIREKTØR

Mogens Nygaard

BOGHOLDER

Helen Køhlert

PROJEKTCHEF

Sebastian Sahl

PROJEKTCHEF

Michael Sørensen

BYGGELEDERE
MARKEDSCHEF

Chris H. Arendrup

TILBUDSCHEF

Klavs M. Hansen

BEREGNER

Vi har ingen egenproduktion men samarbejder med en bred vifte af fagentreprenører, som vi sammensætter som det passer til den enkelte opgave.

Strømberg Sahl A/S drives af ejerne af virksomheden. Således er både direktør og chefer er partnere i virksomheden.

Byggeorganisationen er bygget op i teams med en projektchef og to/tre byggeledere. Projektcheferne tager kontakten til bygherre og rådgivere og de økonomiske beslutninger i projektet, mens byggelederne har kontakt og koordinering af fagunderentreprenørerne.

Det vil sige, at der altid er flere i organisationen, der kender projekterne grundigt og at ansvarsfordelingen er klar.

Vores tilbudsafdeling er ansvarlig for afgivelse af tilbud og kontraktforhandlinger med bygherre og med alle underentreprenører. Det betyder, at der ikke skal overdrages viden og kommunikation i den vigtige kontraheringsfase. Det betyder også, at byggeteams kan koncentrere sig om at bygge uden at skulle koncentrere sig om forhandlinger med underentreprenører.

Vores markedschef har ansvaret for den overordnede kontakt til rådgivere og kunder om projektevaluering og om fremtidige udbud.

Derudover har markedschef ansvaret for at følge op på rating af vores underentreprenører. Markedschefen har ansvaret for en åben dialog om samarbejdet med den enkelte underentreprenør om de seneste byggesager og om fremtidigt samarbejde.